Párizsban járt a ...Nyár és Én!

2018. augusztus 06. 16:22 - Milie

Friss élmények divatról, sminkről és életről

Júliusi látogatásom során igyekeztem betekintést nyerni a párizsi nők életfilozófiájába, és igyekeztem megfigyelni, miért is olyan híresek világszerte stílusérzékükről. Sajnos nem szabad elfelejteni azt, hogy hiába Európa, kis hazánk fizetései fényévekkel vannak lemaradva a párizsiakétól, így sajnos minden bizonnyal nehéz lenne egy az egyben ugyanazt az életmódot követni, amit az ember ott tapasztal. Pedig bevallom, nem esne szerintem senki nehezére.

Egyik első utam egy kozmetikai üzletbe, a Sephora-ba vezetett. Európa szerte rengeteg üzletük van, nálunk mégsem elérhető a terméklistájuk, kivéve ha ügyeskedve a netről rendelünk. Ha esetleg valaki nem ismerné, azon felül, hogy vannak saját márkás termékei, rengeteg világmárkával találkozunk, köztük nagy meglepetésemre Kat Von D kozmetikumaival. Az interneten ugyan mindent megrendelhetünk, én jobban szeretem személyesen letesztelni a termék minőségét, színét és állagát, így nagyon megörültem, hogy ki is tudom próbálni a híres vegán termékeit. A minőség várakozásaim felülmúlta, a folyékony rúzs hamar szárad, nem kell vastagon kenni, és szuperpigmentált. Emellett ha nem alapozót szeretnénk venni (nyilván az minden márkában drágább) akkor már 16 eurótól már hozzájuthatunk egy-egy szép (és olykor extrém) darabhoz. Természetesen itt is megtalálható Chanel-Dior-Yves Saint Laurent termék, az ár pedig meglepő módon 30 és 40 euró között mozog, nem sokkal haladja meg Kat Von D-t, átszámítva pedig szinte teljesen megegyezik a magyarországi árakkal.

Ami a divatot illeti, valóban teljes bőség zavara fogadja az embert, jobbnál jobb minőségű dolgokkal találkozik az ember úton útfélen, nem hiába oly kifinomultak a franciák. Egy állandó alapszabály amit nem igazán szeg meg az utca embere sem: a mértékletesség. Hisz a nagyasszony, Coco Chanel is megmondta: Az egyszerűség a valódi elegancia kulcsa. Nincsenek felesleges sallangok, és mindezt természetesen. Egy-két dolgot én is tanultam tőlük, mint például a lazaság. Régen megrögzötten próbáltam megtalálni a megfelelő méretű nadrágot, ami mindenhol úgy áll, ahogyan kell, viszont szemmel láthatóan a nők nagy része ott is ebben a cipőben jár. Nem okoz viszont szívbajt náluk egy övvel gondosan behúzni azt a nadrágot, így lehet én sem fogom azon stresszelni magam, hogy minden miliméterre pontosan illeszkedjen. Végülis azért van az öv nem?

A képeket láthatóan én sem vittem túlzásba a kiegészítőket, nem is igazán szeretem arra fektetni a hangsúlyt, persze meg van annak is a helye. Inkább a kevesebb néha több alapelvet alkalmaztam, vittem egy múzeum járó szettet, egy picit extrémebbet, egy abszolút utcai viseletet, ha már ilyen meleg volt, és egy fesztivál öltözetet. Mindegyik a kényelemről szólt, túlzások nélkül. Az első szettben azt szerettem, hogy egyik kedvenc feladatom érvényesül benne: a mintakeverés. Két mintás darabot választottam, megtörve egy kis egyszínűvel. A nadrág és a kimonó ugyanolyan színekkel ellátott mintákkal rendelkezik, így nagy baj már nem érhetett. Általában a nyitja a helyes színkeverésnek, hogy legalább egy faktornak egyeznie kell. Vagy a szín, vagy a minta, az már félig meddig mindegy (najó, azért hazudok), hogy milyen mértékben oszlik el. Én szinte ugyanazt a virágmintát választottam, mindkettő fekete alapú, és megközelítőleg ugyanazokkal a színekkel rendelkezik. A nadrág minta sűrűsége kicsit magasabb, de sosem baj, ha egy picit azért eltér a kettő, még ha minimálisan is, így legalább nem lesz "pizsamaszerű" az összeállítás. Kedvenc tollas táskám vittem hozzá, elvégre a toll az új "bunda".

A második képen egy rojtos együttest választottam ki, megdobva egy kis cicamintával. Kicsit előbb készültem az idei őszre. 30+ fokban. 

A harmadikat egy picit romantikusabbra fogtam, nálam örök érvényű színkombináció a piros-fekete-fehér. Az pedig vitathatatlan hogy a vörös rúzs örök. 

A negyedik a fesztivál szerkó, kicsit nehéz volt a közlekedés a tömegben a tüllszoknyával, sokkal terebélyesebb mint az eddig megszokott példányaim, viszont garantáltan mindenki vetett azért egy-egy pillantást rá. A tökéletes tüllszoknyát a United Colors of Benetton-nak köszönhetem. 

Virágos kimonó: Zara

Fekete felső: H&M

Virágos nadrág: Zara

Tollas táska: Stradivarius

Rojtos szett: Reserved

Cipő: Converse

Leopárdmintás felső: Zara

Műbőr nadrág és piros sapka: Zara

Póló: Sinsay

Zenekaros póló: Lollapalooza shop

Tüllszoknya: United Colors of Benetton

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://rockstyle.blog.hu/api/trackback/id/tr5814151323

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása